Monday 1 December 2014

Its all about me

hello! holla! assalamualaikum :) 
nama cek Nurul Adila binti mohsin. lahir kat Pahang tapi stay Perlis. 
now i'm 20 years old. baru sajaa sambung study dalam bidang animation kat Unikl
mula2 memang susah tapi dah lama nii okayy kot kan ?
baru nak berjinak dengan dunia Blogger ni. kalau ada apa2 tunjuk ajar boleh jaa ajaq sat :P
I'm taken by Muhammad Aizzat bin Saad. aku suka dia sebab dia baik, memahami dan boleh terima yang aku nii kasar orangnyaa .ala ala kata Fynn Jamal 'aku punya manja kau saja boleh rasa' .hehe
sebab nak buat blog ni sebenaqnyaa sebab aku nii suka sangat menulis kat FB. kalau rajin add la Deyla Popo :)
konon nak jadi keyboard warrior laaa. KONONNNNNNN
okay setakat itu sajaaa kot nohhh. ada masa aku menulis lagiii .BYE :)


No comments:

Post a Comment